Trimmad och klar

Red Marion imorse som kändes väldigt bra. Framhoppningen är lite speciell och ganska så liten samt bara två hinder att hoppa på = krig.. Vissa är ju som man märkt på dessa tävlingar viktigare än andra så jag kommer nog få jobba flitigt för att få ta något språng. Framhoppningen ligger inklämd mitt i mässan, men det gör å andra sidan att arenan känns lite större än vad den är. Ska försöka hinna fota en del, eftersom det troligtvis inte kommer bli några filmer.. Om jag inte lyckas charma en tysk-gubbe som har en väldigt bra dag dvs, men känns som jag har betydligt viktigare saker att göra. Nu är det frulle och därefter vetcheck. 






Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du ensam på tävlingen? Tufft av dig isf! / Lisa H :)

2015-01-08 @ 12:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0