Sista passet avklarat

Trimmade Inova idag för sista gången, hon är i så fin form nu och jobbar på helt fantastiskt. Bara suttit med ett leende på läpparna hela veckan, en fröjd att jobba med en så ambitiös häst. Imorgon åker hon iallafall och det är faktiskt jätte tråkigt. Hon är mitt safe-card och min trygghet i ridningen, hon är den hästen som ger mig någorlunda självförtroende. Detta gör såklart att Marion får ett betydligt tyngre lass att dra framöver. Känner mig extremt sårbar med endast en häst som går lite större klasser, Marions tillstånd kommer vara helt avgörande för mig, utan henne är jag ju ingenting just nu.



4a i SM kval 2, 145cm.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas hon får det bra i Norge <3 / Lisa H :)

2015-01-26 @ 17:34:04
Postat av: Anonym

Får man fråga varför du valde att säljs skimmeln? Jag förstår det ekonomiska förstås, men den andra har väl inte direkt visat nåt som första häst , går inte bra inne och gillar inte gräs. Även om hon är besatt med stor kapacitet så har hon ju inte visat mycket i relation till din satsning tycker jag? Intressant att höra hur du tänker? Lycka till i övrigt, du är en duktig ryttare som jag följer lite på avstånd!

2015-01-29 @ 06:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0