De senaste dagarna

Det händer extremt mycket nu här nere, mest roligheter. Vi börjar komma på plats mer och mer och jag tror att jag sakta men säkert börjar känna att huset börjar bli ett hem. Trots att man fortfarande tror att man bor i Stockholm. Haha, kommer på mig hela tiden med att säga: när jag kommer hem.. Och så är man redan hemma, i Skåne, konstig känsla. Likadant när en av tjejerna här nere ska börja läsa i Uppsala så sa jag: vad roligt, det är ju inte så långt ifrån mig.. Hmm, bara sisådär 8h ;) men det kommer väl med tiden! Gjorde ett mega basic hopp-pass (läs 50cm) med Inova för Henrik i tisdags, det gick väl bra. Extremt mycket nytt att ta in, nästan för mycket, rädd för att det kommer bli kortslutning i min lilla hjärna och att jag kommer hamna mitt emellan två olika typer av ridning. Men jag ska ge det ett försök.

Annars så är Henrik i Hammarö och tävlar i helgen så jag har lite fler hästar att rida här hemma. Hoppade förresten Inova igår, kommer film på det. Imorgon blir det tävling över dagen, Inova ska bara få gå ner i klasserna och känna att det är enkelt efter att få tagit i lite på SM. Blir en 120 och 130 här i närheten. Har mycket på gång men det delar jag med mig av när allting är klart. :)

Inova har verkligen hittat meningen med livet här nere, haha.. Så tacksamt med vita hästar.. Men hon är iallafall så glad så att hon inte vet var hon ska ta vägen :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Herregud så hon skitat ned sig haha. Trodde första att det var en annan häst - mörk avblekbar skimmel. Skall du skaffa en till häst nu när du bor i Skåneland? :) Unghäst kanske?

2013-08-10 @ 16:03:52
URL: http://littleworldof.blogg.se
Postat av: Anonym

Men Gud är det där inova!? Haha vilken livsnjutare!

2013-08-11 @ 13:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0