Världens bästa skola

Fick en positiv överraskning idag gällande specialidrotten. Vi som har ridning som specialidrott sköter oss i princip helt själva under terminerna men har haft ett fåtal tillfällen per år där vi ska åka och rida på en ridskola. Idag hade vi dock möte med någon från ridskolan och skulle då bestämma datum för dessa tillfällen.. Lagom motiverande.. Men som avslutning på detta möte så tog hon ett snack med mig och hade tydligen helt från ingenstans fixat att jag får träna för Arnold Assarsson några gånger istället då hon tyckte att jag inte fick ut något av att träna på ridskolan. Så grymt snällt och påhittigt att fixa detta när jag inte ens har visat missnöje! Så det ska iallafall bli grymt roligt att träna för Arnold någon gång och dessutom betalar ju skolan allt så det är ju mer än trevligt! Inte vilken skola som helst som tar sådana initiativ! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vad roligt att du ska få träna för Arnold!! Tror verkligen du kommer gilla honom!! :)

2012-09-06 @ 07:10:03
URL: http://emmamariathalen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0