På väg till Pether

Idag är det dags för träning med Marion för Pether. Det var ett tag sedan jag var hos honom och träna så det ska verkligen bli jätte roligt :) Inova red jag innan vi åkte och hon kändes fin. Kom dock på den osmarta idéen att för en gångs skull rida med graman.. Inte helt genomtänkt då jag inte riktigt fick ordning på tyglarna med tanke på att jag rider med vanliga tygeln mellan långfingret och ringfingret (alltså gramanens plats) så jag fick ha gramanen mellan pekfinger och långfinger och det var inte det lättaste haha..


Kommentarer
Postat av: Marina Björkman/Team AMY HB

Jag har alltid gramanen mellan llillfingret och ringfingret och den vanliga tygeln ytterst, alltså håller i den med hela handen.

Svar: jaså :) Jag kan dock inte ha någon tygel vid lillfingret därav denna provisoriska lösning :)
Alma Ranebo

2012-09-21 @ 21:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0