Marion 140 grundomgång

Här är grunden från igår i 140 på Marion. Även här kändes hon superfin, hon tittade dock till lite på trean så jag fick rätta lite frammåt men fick ändå till linjen efter det bra. Fick trångt till sista hindret men där var hon kvick i fötterna. Det är detaljer och jag supernöjd med rundan, hon är minsann inte i en bom! Lite extra nöjd med linjen in i trekombinationen där man behövde ta ett tidigt beslut om att rida på 7 eller 8, jag valde 7 och fick till det precis som jag ville. Känns som jag kan henne ganska bra nu :) Räknade förresten ut att vi hoppa 7st 140 nu och det är bara en runda som vi fått mer än 4 fel i, och det var avramlingen på SMet.. Jag kommer gräma mig över det där länge och jag undrar fortfarande när mitt finger ska läka. Kanske borde röntga det egentligen men vad tusan ska man göra åt ett lillfinger, det läker väl med tiden ;)


Kommentarer
Postat av: sBurman

jag ramlade av en häst i början av januari och kollade inte upp mitt finger som jag bröt, drog bara rätt det eftersom jag hade flera hästar, det läkte ihop helt fel. Gör fortfarande ont, är svullet och en knöl på leden och leden hakar upp sig... kolla upp ditt finger ;)

2012-09-19 @ 21:37:09
URL: http://sBurmans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0