Lång väntan..

Jag hoppar sista klassen idag och det är lång tid tills dess. Nu håller de väl på med 115 eller något liknande och jag ligger på rummet och vilar upp mig. Jag längtar så himla mycket efter alla fantastiska Elittävlingar, det är absolut något speciellt med de tävlingarna och nivån är betydligt högre gällande både häst, ryttare och standard av tävling. När man inte själv tävlar sitter man alltid bänkad på läktaren och ser alla stora klasser vilket är väldigt lärorikt, dessutom är det i princip samma personer på dessa tävlingar vilket skapar en härlig atmosfär! :)

Nu ska jag ta mig i kragen och ladda med lite käk! Båda hästarna går 140 idag och Inova är först ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0