Hoppning med vildhästar

Mina hästar har ju tagit det lugnt sen SM men eftersom Niclas var hos oss idag så passade vi på att hoppa de lite lagom. Inga hinder över 110 utan bara rulla på små hinder vilket båda hästarna tyckte var hur roligt som helst. Jag hängde med som en liten vante medans hästarna dundrade på som bara den, haha.. Inova var väl mer vild än tam och satte igång i superfart, men hon kan behöva lite sånna dagar för jag blir nästan lite för "städad" när jag rider henne så det är bara positivt när hon busar till det lite. :) Även Marion var på hugget och fick hoppa en liten banan ett antal gånger för att komma ner på backen lite och springa av sig. Tur att jag ändå hoppade båda idag då de behövde bli av med en hel del energi inför tävlingen på lördag. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0