Gårdagens tredjeplats

Här är filmen från Marions runda igår. Hon kändes väldigt fin och fokuserad, inte alls så spänd som hon brukar vara i första klassen. Jag kände att hon verkligen var med mig och fokuserade på rätt uppgifter och därför red jag henne lite hårdare mot klockan än vanligt, lyckades rida på 6(!) steg där det var 29.5m och sen är jag grymt nöjd med sista svängen.. Jag är fruktansvärt dålig på att rida fort men Marion är en riktig liten speedhäst som täcker mycket mark och har stenkoll på fötterna och letar hinder. Den svängen till sista hindret var en bragd för mig, haha.. Jag kan få för mig att jag ska rida sånna svängar men det brukar sluta med att jag fegar ur och vill säkra en nolla istället men nu körde jag och det gick minsann vägen! :) 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt ridet! En riktig superrunda ju. :) Grattis till tredjeplatsen! :)

2012-09-09 @ 20:19:47
Postat av: Marina Björkman/Team AMY HB

Superfin runda :)

2012-09-09 @ 20:30:17
Postat av: Rosanna Zimdahl

det ser så otroligt lätt och harmoniskt ut så att man bara njuter av att titta! :)

2012-09-10 @ 07:54:28
URL: http://hastdiggaren.se
Postat av: Natalie Anderson

Snyggt! Rös i hela kroppen sista svängen! Så snyggt ridet!!

2012-09-10 @ 10:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0