Gårdagens ridpass

Trimmade båda hästarna ordentligt igår kväll och båda hästarna var grymt fina! Jobbade mycket basic med tempoväxlingar, övergångar, skolor, byten mm. Inova fick även leka dressyrhäst och göra lite galopppiruetter och serier för att sätta under sig riktigt ordentligt, hon är så fantastiskt fin att rida på marken, det kunde man minsann inte tro när man fick hem en planka för 1.5 år sedan. Båda hästarna var iallaall grymt fina och nu är grovjobbet klart inför helgen. Idag ska hästarna hoppas lite lagom sen ta det lite lugnare imorgon för att sedan röra oss mot Hudiksvall fre-sön.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag vann en tävling i helgen då första pris vad presentkort på pavo, 100:-. Vad tycker du att man ska testa för foder/tillskott? För att få en "smakprov" av pavo. Har aldrig testat deras foder förut och tänkte fråga någon som har lite mera koll än jag :)

2012-09-12 @ 22:35:39
Postat av: Emelie

Jag vann en tävling i helgen då första pris vad presentkort på pavo, 100:-. Vad tycker du att man ska testa för foder/tillskott? För att få en "smakprov" av pavo. Har aldrig testat deras foder förut och tänkte fråga någon som har lite mera koll än jag :)

Svar: Grattis tjejen! :) Slobber mashen är en absolut hos mig, den hjälper till med återhämtning mm. Sen har de hur mycket bra tillskott som helst, mina får electrolyter vid hårdare ansträning som vid tävling mm.
Alma Ranebo

2012-09-12 @ 22:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0