Mina hjälmar

Får mycket kommentarer om vad jag har för utrustning och vill påminna om att jag har en kategori med utrustning så kika in där om ni tycker att jag skriver för lite om det ;) Tänkte iallafall göra ett inlägg om mina hjälmar.

Till vardags rider jag i min GPA Speed Air, Tone in Tone. Jag är jätte nöjd med den. Den sitter bra och är väldigt skön. När jag köpte den funderade jag mellan de vanliga svart/silvriga men kom fram till att det var lite tråkigt eftersom nästan alla har de. Så därför fick det bli en svart tone in tone istället och det ångrar jag verkligen inte :) Jag är som sagt jätte nöjd med den! Jag har haft den i ca 3år och den håller hittils! ;)


Sen har jag en ganska ny hjälm som jag endast använder på tävling och träning, det är en Samshield hjälm. Jag fullkomligt älskar den här hjälmen och jag tycker det är den snyggaste hjälmen på marknaden, sen är den även skön vilket är ett plus. ;) 
 

 

 


Kommentarer
Postat av: johanna

så sant, hade köpt en sådan hjälm bara för att den är så snygg! :) synd bara att den är ganska så dyr.

2012-02-16 @ 20:25:06
URL: http://nollanolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0