Nöjd efter helgen!

Nu har jag kommit hem och ska snart sova, ska bara skriva lite kort!

Jag är extremt nöjd med helgen även fast den inte slutade på bästa sätt. Jag har samlat på mig massor av erfarenhet och hästarna har verkligen kännts hur bra som helst! Zeta har inte varit i en enda bom på hela helgen och dessutom varit placerad i 3 av 4 klasser. Och Inova... Vad ska man säga! Hon har gjort en helt otrolig insats! Första gången för henne som hon har gått 3 stora klasser på en helg och det gjorde hon med bravur!

Med en kort sammanfattning så kom vi hem med 4 placeringar och ett SM-kval i bagaget! Jag kan inte vara annat än nöjd! :)

Ska försöka hinna ladda upp lite filmer imorgon. GOD NATT!


Fantastiska häst!


Kommentarer
Postat av: Filippa

Grattis, du är så duktig! :-)

2011-09-05 @ 07:28:10
URL: http://hoppar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0