Shopping

Det blir en del shopping när man köper ny häst vilket är as kul, men dock inte lika roligt för plånboken! :P Tänkte fylla på kategorin "utrustning" lite och skriva vad vi har köpt och vad vi ska köpa :)




Veredus bakskydd
Ett par matchande bakskydd till mina framskydd som jag har sedan tidigare.
 Inova måste ridas dagligen med bakskydd så nu är det införskaffat. :)


Veredus Carbon Shield - 1425kr
Ett par boots från Veredus. Jag tycker dom verkar superbra, jag tror inte de stör hästen så mycket eftersom de ser ut att sitta väldigt stilla. Superbra investering! Inova måste ha boots när hon hoppar för annars trampar hon sig i uppsprånget. Jag får hem de i veckan. :)


Schockemöhle Sports Fleecetäcke- 1050kr
Ett riktigt bra fleecetäcke som även sitter riktigt bra. Speciellt över bogarna där många fleecetäcken brukar bli för stora. Ett perfekt transport täcke och det här blir även mitt tävlingstäcke. :) 

Butet Akene- 262kr
En superbra läderlotion som gör allting mjukt och smidigt :) Speciellt perfekt till min Butet sadel :)

Det är väl vad vi har införskaffat förtillfället men det finns lite mer att köpa bland annat skimmel-shampo och en ny lädergjord till Inova. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0