Dyon träns

Tänkte skriva lite om Brownies tävlingträns.
Det är ett  brunt Dyon träns med platt nosgrimma. Tycker det tränset är super bra! Ett träns som är stilrent men med lite snygga detaljer. Jag har haft det sen i somras och tycker även att kvalitén är bra! Eftersom det är platt nosgrimma så tycker jag att det passar hästar med lite grövre huvud. Har haft det en del på M1 också men även fast han har smalt huvud så är han också fin i det, även fast Brownie är betydligt finare i det :) Det jag tycker är snyggast på det här tränset är nosgrimman och där man knäpper käkremmen.
Det här är iallafall ett träns jag rekommenderar. Bra kvalite och super snyggt! :)


Här har vi det på bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0