Ny kategori (:

Jag tänkte passa på och fixa o trixa lite på bloggen nu när det ändå inte finns så mycket annat och göra. Förutom och se på fotbolls VM. Fast nej tack :P

Har iallafall skapat lite nya kategorier men börjar med att presentera "Utrustning". Under den kategorin tänkte jag presentera min och mina hästars utrustning... logiskt va? haha :D Ska sätta min nu direkt och börja skriva om min utrustning i ett annat inlägg :D

BYEBYE! :)

Rooox i transporten

Blev en bild på min gamlegoding! :)
För er som inte har så bra koll så är det Roxette på bilden, en ponny som jag hade på foder innan vi köpte Browns Way :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej, Roxette som du haft? Vad har hon för stam,vilken kategori? Lite nyfiken. Svara gärna.

2011-10-17 @ 09:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0