Snabbinlägg

Vi är på plats. Allt har gått bra förutom att jag inte kunnat rida henne nu på kvällen. Fullt ös i arenan med någon hingstfinal, har tydligen varit nationella tävlingar här i 2-3 veckor. 
Jag är våghalsig och hoppar 140 imorgon, en ganska liten arena där hinderna kommer komma fort och kännas stora. En hel del kända namn i listorna lär ju inte göra klassen enklare. Det är även kval till GP. Mitt största oros moment är att lyckas gå banan, hoppa fram och försöka komma in på banan i rätt tid. Hoppas på att jag har någorlunda tur och inte startar bland de 30 första och gärna i närheten av någon som pratar engelska. Hmm, en jäkla utmaning och alldeles för lite fokus på vad jag ska göra inne på banan. 
Dags att sova, ska sitta på hästen om 7h. 


Behöver lite Mechelen-feeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som vanligt, Lycka till! /Lisa H :)

2015-01-08 @ 08:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0