Mycket på gång!

Det händer mycket nu kan jag lova. Idag är det bland annat tävling i Helsingborg med Marion och Inova. Inova hoppar 130 och 140 idag, Marion hoppar endast 130. Hur mycket starter som helst så blir en lång dag. Ska även försöka hinna visa en häst för kunder men vet inte riktigt än hur jag ska få ihop den planeringen. Det får lösa sig helt enkelt. :)

Förövrigt blev det klart igår att jag har en ny sponsor! Ska berätta mer om detta samarbetet senare. Ska bli fantastiskt roligt och jag är så tacksam för detta. Det kommer bli en hel del förändringar här, men berättar som sagt mer om det sen. Nu är det fokus på tävling! :)


Good feeling med mig från förra helgen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0