Häst, häst, och ännu mer häst

Spenderat varenda minut de senaste dygnen med hästar samt hästfolk. Gabriel kom ner från Sthlm i fredags och sedan dess har vi iprincip varit i flyinge hela tiden. Kollade på 3 års auktionen igår där bland annat ett syskon till Marion auktioniserades ut. Vi var väldigt nära på att köpa henne som föl för nåt år sedan så det var kul att se hur hon löshoppade igår. Ett annat syskon till Marion är Lisen och Peders fantastiska Main Road som var 5a i 6 års finalen idag. Han är ju heeelt fantastisk och har utvecklats enormt senaste året. Min Grevlundafavorit är ju sedan tidigare Carat, och han blev årets segrare i 6 års finalen, så roligt! Den hästen ger en helt fantastisk känsla, en storfavorit hos mig. 

Utöver det har jag hunnit hem en snabbis och ridit mina hästar. Gabriel var snäll och hjälpte mig rida Crownie igår. Imorse var jag iväg med kunder från Norge och gjorde en liten tur i Skåneland för att prova häst. Så alla dygnets timmar har spenderats i samband med häst, allt är väl som det ska helt enkelt! :) Nu har Gabriel återvänt till Sthlm och en jobbnatt väntar. 

 Favvokillen Carat på Grevlunda 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena! Har sagt det förr och säger det igen, vart jobbar du? ;)

Svar: Förlåt för sent svar! :) Jobbar på Tidningsbärarna på nätterna.
Alma Ranebo

2014-10-06 @ 19:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0