Fredag

Kom precis hem från en löprunda i regnet, försöker träna bort min träningsvärk från tisdagens Tabata-pass. Jobbade även någon timme imorse och jag kan säga att det regnar konstant här i Skåneland för tillfället, har verkligen blivit höst. Kan iallafall trösta mig med att jag drar till Madrid på tisdag! :)
 
En tävlingsfri helg väntar, men jag håller på att planera in en hel del utomlands tävlingar nu. Tänkte börja nästa säsong lite tidigare än vad jag gjorde förra året, samt försöka få till en Arezzo-liknande tävling i vår som första utomhus så jag kommer utomhus i tid. Arezzo var helt fantastiskt, men vill även se något nytt så jag har lite andra liknande tävlingar i åtanke. :)
 

Marion i Arezzo
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hur gör man om man vill tävla utomlands? Vilka kvalregler är det som gäller? Eller får vem som helst egentligen åka? :-)

2014-10-19 @ 05:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0