135

Hoppade 135 idag, började riktigt dåligt och kom inte riktigt igång. Visste när jag gick in på banan att det skulle krävas att rida felfritt för att gå vidare, möjligtvis en jäkligt hejdundrande snabb 4 fels runda. Går in och river 2an det första jag gör, jäkligt omotiverande. Lägger upp galoppen- river 3an. Jahapp, där var jag borta. Tappade lite fokus och kämparglöd efter det och fastnade i svängen till hinder nr 5. Därefter började jag om lite och skolade henne resten av banan inför kommande klasser. Hon hoppa bra och jag var bara alldeles för bekväm till hinder nr 2 och tappa sen fokus. Inte mycket att göra, bättre att rida dåligt idag än på söndag. ;) finns konstigt nog bara en klass imorgon och det är en 130, känns rätt kasst men går in och hoppar den och har förhoppningsvis rättat mig till söndagens 145a. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0