På plats

På plats i ett snöigt och fruktansvärt iskallt Strömsholm. Jag är så himla kall av mig och fryser iprincip hela tiden haha. Nä men något fel någonstans är det nog med min blodcirkulation, får aldrig upp värmen när jag väl börjat frysa, vilket händer väldigt lätt. 
Red Marion när vi kom fram och hon är riktigt pigg, ska upp och trimma henne imorgonbitti och sedan startar vi på eftermiddagen. 

Prio 1 för mig imorgon är helt klart att hålla värmen. Jag måste vara varm för att behålla finkänsligheten i hjälperna, även för att kunna slappna av och fokusera. Sen utifrån det försöka få Marion att andas ut, och bli lika avslappnad som mig inne på banan så att hon kan jobba med hinderna. Skönt att ha Lisen på plats också, det underlättar. :)




Kommentarer
Postat av: Lisa H :)

Det är jobbigt när man blir så där iskall! Vilket superbra ordspråk!

2014-11-07 @ 19:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0