Mot Stockholm

Red alla hästarna imorse. Alla hästarna känns bra men tar det lugnt. Marion håller på att trappas ner inför vintervila, och Inova & Crownie trappas upp successivt efter sin vintervila. Crownie har i veckan börjat jobba med bommar lite smått igen. Inova har precis börjat trava. Har valt att ha olika viloveckor på hästarna så att jag själv håller igång och inte får så stort uppehåll. Jag har tänkt ha åtminstone en häst i taget som jag kan jobba med lite hinder och bommar. Det börjar rätt ordentligt nästa år med mästerskap osv så jag känner att jag själv behöver vara igång lite hela tiden. 

Är på väg upp till Stockholm nu, ska till Friends Arena imorgon på möte så passade på att åka upp en dag tidigare och hälsa på pappa samt vänner. :)


Ska bland annat hinna träffa min tokfina lillasyster som fyllde 1år förra veckan. 

Kommentarer
Postat av: Lisa H :)

Söt liten syster!

2014-11-27 @ 16:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0