Tävling i Skyrup

Tävlat i Skyrup hela dagen. Var först med Harry (Hingsten) och hoppade 120 imorse. Det gick faktiskt över förväntan! Fick två nedslag inga stora fel, kom lite intill 2an. Har suttit på hästen 1 gång och aldrig hoppat en linje på honom så visste inte hur stor galopp han hade. Sen rev vi sista hindret, A in i kombinationen, tycker han hoppade lite för mycket framåt på den hindret och fick alltså högsta punkten bakom hindret. Men för att vara såhär nya för varandra så måste jag säga att jag är nöjd. :)
 
Sen hoppade jag Marion i 130cm, första gången jag hoppade bana på henne på det tredelade bettet, tyckte hon var väldigt fin. Blev lite hetare i slutet men ändå ok. Hoppade väldigt avslappnat och runda jämna språng hela tiden.
 
Imorgon hoppar Harry 125 och Marion 135. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken skillnad det såg ut att vara på Marion nu när huvudet har kommit upp och ut, härlig hon är!

2014-05-15 @ 23:56:18
Postat av: Lisa :)

Marion såg jättefin ut! Och vilken mysig tävlingsplats det såg ut att vara :)

2014-05-16 @ 21:39:32
Postat av: Matilda

Vilket bett är det du har bytt till? :)

2014-05-18 @ 10:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0