Snabbinlägg- katastrof helg

Inte mycket att säga. Jag har aldrig någonsin ridit så många dåliga rundor. Har väl ungefär lyckats rida en runda som var bra. Resten är inte ens lönt att nämna. Eller Inova lyckades på något unikt sätt vara felfri i Silverfinalen och ta pris, en stor bragd till henne, för den nollan får hon all cred för.. Hon vek ut och in på sig och var inte i en bom, magiska häst. Enda rundan som jag själv är nöjd med var fredagens speedklass med Inova. Den fick jag till precis som jag ville, felfritt och snabbt. En delad 6e placering (dubbla placeringar) av 130 starter. Marion och jag var nog mest bara förvirrade. När jag red dåligt var hon bra, när jag red bra så hade nog Marion redan gett upp hoppet för en lyckad runda. Ah herregud, rent av pissdålig helg. Bara Inova som skött sig och tagit pris 2 av 3 klasser och lyckades prestera en placering i finalen på egen hand, världens bästa tjej. Nu är jag väl ganska så trött på mig själv och är inte så långt ifrån att ta bort varenda anmälning kommande veckor, kan vara bra att kunna rida innan man styr in i 150, eller 130 för den delen.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pappsis

Hej almis,

När man har motgångar är oftast det tillfället man lär sig mest under förutsättning att man klarar av att göra en bra analys förstås. När känslorna lagt sig så ta ett par steg bakåt å betrakta dig själv. Vad har du ändrat på, vad fungerar och vad fungerar inte. Vad har fungerat förr? Det viktigaste av allt är att själv klara av att göra denna analysen och inte lyssna på förståsigpåarna på läktarn. Dom har inte svaret utan har bara massa lösa teorier. Vad tycker du å hur vill du rida och hur vill du att det ska kännas? Välkommen till elitidrotten tuffa värld. Det är bara dom bästa som tar sig igenom till andra sidan:-) kram pappsis

2014-05-05 @ 07:30:40
Postat av: Erika Bergqvist

VAD HÄNDER MED DRAMMEN-FOLKET?! Ryck upp er. Ni äger ju.

Svar: Haha, inte många glada svenskar i Drammen i år minsann. Tur någon höll ställningarna i Sundbyholm! :D Jobbar på det ;)
Alma Ranebo

2014-05-05 @ 08:06:01
Postat av: Erika Bergqvist

VAD HÄNDER MED DRAMMEN-FOLKET?! Ryck upp er. Ni äger ju.

2014-05-05 @ 08:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0