Snabbinlägg

Gårdagen var bra tycker jag. Marion känns bättre och bättre på bettet, hittar ridningen lite snabbare för varje gång. Hade 4a fel på henne igår i 135 men var väldigt fin. Idag hoppade hon Seven Star 140, också väldigt bra. Hoppade super och fick till en jämn och bra runda, hamna lite utifrån på muren så fick ett stopp där. Annars tycker jag hon var väldigt bra. Hoppade väldigt bra på både vattnet och trekombinationen. Hon känns väldigt nöjd och tillfreds med bettet. Bara jag som måste hitta lite mer precision mellan hand och skänkel. I tordags var hon lite stark i slutet av banan, igår var hon bra. Och idag när hinderna blev lite större och teknisk så blev hon nästan för lydig och kanske inte riktigt framme för skänkeln. Så ska finslipa lite på den avvägningen framöver. Känns i alla fall som att vi är på helt rätt spår och att hon hoppar väldigt jämna språng.
 
Harry hoppade också bra igår. Hoppade 125, var felfri i grunden och två ner i omhoppningen. Bytte bett och emellanåt blev han lite stark men kändes ändå bra inne på banan. Måste dock få honom lite rakare över hinderna. Han hoppar lite till vänster och det blir lite jobbigt på bågarna. Hamnade på innerbåge på en linje där det redan var trångt och fick därför ett nedslag för jag inte riktigt fick plats. Tycker i alla fall om honom väldigt mycket, med lite mer rutin så blir det nog väldigt bra! :)
 
Marion och Harry har hoppat klart för helgen. Imorgon är det Inovas tur. :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Fikk du bildene jeg sendte deg fra Drammen?

Svar: Nej, jag har inte fått de. Skicka gärna till [email protected]
Alma Ranebo

2014-05-17 @ 22:50:14
Postat av: Madeleine

Sendte til samme mailadresse sist, så hvis du ikke får dem nå, kan det hende de havner i søppelpost..

2014-05-19 @ 22:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0