Träningar

Alla träningar har gått bra i veckan. Avslutade två dagars träning hos Lisen med att hoppa vatten med båda hästarna, vi hoppade 4 oliksa stora vatten och det gick bra. Idag har jag ridit Crownie och visat en häst för kunder, kul att rida Crownie igen även fast det bara är väldigt lätt arbete. Just nu går hela dagarna åt resan som börjar på onsdag. Mycket som ska fixas, allt från sommardäck och fix på lastbilen till hästarna, stoppen på vägen dit, få allt viktigt gjort med Crownie innan jag åker så mamma mfl får lite mindre att göra med honom medans jag är borta. Se till att allt flyter på som vanligt här hemma medans jag är iväg. Och få ordning på allting som ska med, förbereda hästarna på klimatet, veterinärintyg hit och dit samt dropp innan resa. Med mera, med mera.. Listan är gigantisk. Ska bli skönt att äntligen sätta sig i lastbilen på onsdag och ha allt avcheckat, och tre lärorika och roliga veckor framför mig.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åker du ensam?

2014-03-08 @ 15:56:42
Postat av: Anonym

Åker du ensam?

2014-03-08 @ 15:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0