Träna, träna, träna!

Dagens plan är att jag ska iväg en sväng med Crownie till Silvana. I eftermiddag blir det uppsutten träning med Andy (min mentala coach), jag ska få lära mig lite "mentalridning". Vet inte riktigt vad det innebär mer än att han visade en film på när han var och tränade Luciana Diniz på samma sätt, och det blev väldigt stor skillnad på hästen från början till slutet av passet. Men jag får reda på mer om idag vad det är man gör och hur man jobbar. Rider båda hästarna för honom idag.
 
Imorgon åker jag till Lisen och tränar, stannar där tills på torsdag. Tar med mig både Inova och Marion så får de tränas och hoppa vatten inför Arezzo. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0