Kommande vecka

Utöver det vanliga så ska jag:
 
Måndag: Packapackapacka, klippa Inova, åka och köpa sista grejerna inför resan.
 
Tisdag: Silvana med Crownie. Marion och Inova får drop inför resan. Samt att veterinär kommer och gör hälsokontroll så det får intyg att de klarar av resan. Packa det absolut sista, packad och klar tisdag kväll!
 
Onsdag: Avresa 07:00, rullar mot Italien. Stannar i Berlin över natten.
 
Torsdag: Kör från Berlin till Mûnchen, övernattar.
 
Fredag: Kör från Mûnchen till Arezzo.
 
Lördag: Återhämtning efter resan, komma på plats.

Söndag: Återhämtning efter resan, komma på plats.
 
Jag kör alltså dit på tre dagar, räknar med ungefär 7h per dag. Känns ganska lagom både för min körning och för hästarnas hälsa. Vill inte köra allt för långa etapper dels för att jag inte har kört så många långa resor, samt att hästarna ska komma fram någorlunda fräscha.
 
PS: Fick förövrigt en fråga om jag åker själv. Ja, jag åker själv, men jag kommer stanna på samma ställen som Henrik på vägen dit och hem. Så förutom det så får jag klara mig själv ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0