Där sprack mitt tidsschema!

Red Inova, Marion och Horatio i fm, sen kom hovslagaren och satte på Crownie sin tappsko. Sen dess har jag stått på en klinik med Crownie med kolik. Ingen höjdare direkt och inget som räknades med i tidsschemat. Han verkar iallafall må bättre nu så det är skönt. Klippte Inova nu på kvällskvisten som sysselsättning medan jag höll koll på att Crownie var stabil. Så fick iallafall klippningen gjord idag, det är väl ungefär det jag har hunnit med. Imorgon blir det en kaos-dag kan jag lova. Dagen innan tidig avfärd, då ska ALLT vara klart och lastbilen framkörd!




Kommentarer
Postat av: Linn

ojoj, klipper du nu? tydligen lätt att man kommer ner med nyklippta ben o så får dom småsår och hudinfektioner av sanden, det torrare klimatet och allt tvättande dom inte är vana vid. Men hoppas du klarar dig ifrån det!:)

Svar: Det har jag koll på och har undvikit det. :)
Alma Ranebo

2014-03-11 @ 10:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0