Bra start!

Rev första hindret på Inova i 135, hon snubblade till 4 steg ifrån ettan så var tvungen att balansera upp henne ett extra språng så då kom vi lite intill. Resten var super. Höll min plan, rytmiskt och enkelt. Hon hoppa väl. :)

Marion var överförväntan i 140! Helt fokuserad och jobbade med hinderna, lite spänd första tre men inte mycket. Hoppade väldigt bra utan att överhoppa sig. Väldigt lättad över detta då hon varit extremt spänd senaste månaderna inne på banan. Jag blev dock lite passiv, förväntade mig en lite piggare och stirrigare Marion så jag var själv lite för försiktig och lite sen. Fick ett ner i två kombinationen. Inget stort fel, extremt lättad över att hon var så lugn faktiskt. Och jag hoppas innerligt att detta inte var en engångsföreteelse.
Imorgon hoppar Inova 140, och Marion andra GP kvalet i 140.







Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du är. Tufft att åka så långt själv också. Lycka till i följande klasser :)

2014-03-21 @ 20:00:32
Postat av: Pappsis

Hej Alma,

Skönt med en bra början då brukar det hålla i sig :-) håller tummarna kram p

2014-03-21 @ 22:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0