Upp och iväg

Imorgon bär det av mot Grevlunda för tävling torsdag till söndag. Känns knappt som att jag hinner hem innan jag ska iväg igen, väldigt mycket flängande hit och dit just nu men det är roligt. De ända dagarna man är hemma består av att packa upp, tvätta och packa ner, och få ordning på all logistik. Tror i alla fall att jag börjar få ordning på det mesta inför helgen efter ett antal klassbyten, strykningar och ändringar med boxarna. Marion hoppar första klassen imorgon eftermiddag, en 140. Sen anländer hingstharry på kvällen. Marion hoppar torsdag, fredag och söndag. Harry hoppar 130 fre-sön. Inova har jag inte bestämt mig för om hon ska följa med och ridas där eller stanna hemma och vila. Dock har hon ju vilat nu sen i fredags så vore bra att ta med henne. Crownie är kvar på Helsingborg och kommer vara där till nästa vecka åtminstone.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0