Torsdag

Marion ligger extremt mycket på minus idag. Inte ofta hon gör det men hon bjöd minsann på attitydsproblem idag, ston.... Låg helt perfekt på trean i dagens kval där Marion känns helt avspänd och fin men drar på en tvärnit helt utan anledning, hon var varken tittig eller spänd så det här stör mig något enormt. Resten leker hon runt, hoppar helt magiskt. Frustrationen är hög just nu, försöker hitta någon anledning någonstans men Niclas tycker faktiskt inte att jag hade kunnat göra något annorlunda, för engångsskull så gav jag henne bra förutsättningar. Kvalet gick i bedömning C vilket betyder att det endast är tiden som räknas (rivning görs om till tidspålägg). Vilket betyder att mitt stopp gjorde att jag fick extremt dålig tid, och alla med både tre och fyra nedslag kom högre upp än mig på resultatlistan. Så det hade väl inte kunnat börja så mycket sämre. 

Tack och lov har jag världens finaste Inova som har hoppat strålande, hade ett ner i omhoppningen i 130, mitt fel. Sen avslutade hon dagen med en felfri runda i 140, 9e placerad och direktkvalad till finalen som går på lördag. Hon var minsann inte i en bom! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0