KVALAD FALSTERBO!!!!!

Dör av lycka! Är så fruktansvärt överlycklig! Världens bästa Marion var magisk idag, 140 finalen var en WinningRound. Marion levererade en stensäker nolla, inte i en bom. Vi var 10 till omhoppning, varav 4 ungdomar. Jag var sist ut av ungdomarna, precis före mig går Victoria Wallenstam in och rider en felfri och som vanligt snabb runda. Då det bara är bästa ungdomen som kvalar Falsterbo så fanns det bara ett läge- vinna eller försvinna. Marion lyckades vara felfri och snabbare än Wallenstan och bästa ungdom! Slutade 3a i finalen, bäst av ungdomarna och magiskt Falsterbokvalade! Så lycklig så jag dör. Älskar denna magiska häst, helt fantastisk!




Kommentarer
Postat av: Pappsis

Tjoho, Alma å Marion = bäst

Grattis till en fin tävlingshelg kram p

2014-06-01 @ 13:31:12
Postat av: Louise

Stort grattis! :)

2014-06-01 @ 13:32:45
Postat av: Chantal

Men grymt, mega grattis!!

2014-06-01 @ 15:02:02
Postat av: Lisa :)

Supergrattis till er! Lycka till i Falsterbo.

2014-06-01 @ 16:35:36
Postat av: Marina Björkman/Team AMY HB

Stort mega GRATTIS! Nu är ni i superform igen och har hittat varandra :) Jag ser fram emot Falsterbo med båda syskonen Maiin Road och Marion Zeta kvalade dit :) <3

2014-06-01 @ 20:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0