Träning för landslagsledningen

Idag är det första kursdagen för mig hos Jacob Hellström för Pether. Några tränade igår och sedan käkade vi middag med hela ligan på Scandic. Jag har första passet idag och det blir faktiskt Inova som får gå istället. Hon är den som har bäst dagsform så då får hon helt enkelt följa med samt att hon inte gått någon träning på länge. Känner inte att det spelar någon större roll vilken häst jag tar även fast det är en viktig träning. När jag tränar för Pether här nere så är vi alltid hos Jacob så han har sett Marion och vet vilka hästar jag sitter på. Ska iallafall bli jätte roligt, längesen jag tränade för Pether nu och Inova känns väldigt bra för tillfället. :)

Inova på prisutdelningen i De Warre, Belgien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0