Super kurs för Pether

Inova har varit hur fin som helst både igår och i onsdags. Pether har inte sett Inova på länge och jag fick mycket positiv feedback, alltid härligt att få bekräftat att man jobbar åt rätt håll och som Pether sa -har koll på grejerna. Jätte roligt verkligen och jag har fått en riktig boost efter dessa dagar. Hade även personligt samtal med Jacob om den kommande säsongen, vilka tävlingar han vill att jag ska åka på, vilka mål jag har, och vad han förväntar sig av mig. Hur bra som helst! Tidigare år har man samlats som grupp och de listat olika OBS- tävlingar som gäller för alla, dessa OBS tävlingar finns såklart även i år men det jag tyckte var bra var att han sa vilka av dessa OBS tävlingar passade bäst för mig i vår planering med tanke på vad man har för mål osv. Känns väldigt klart och tydligt från början och det känns som Jacob hittat ett riktigt bra upplägg. Även det ger en motivationskick, att det är glasklart vad jag ska jobba mot. Ser fram emot vårens alla tävlingar!
 
 
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0