Klar för Toscana Tour i Arezzo!

Äntligen! Nu har jag fått bekräftat att jag kommit med till Toscana Tour i Arezzo, Italien! Åker dit i mitten av mars och kommer hem i början av april. Alla tre hästar är anmälda så Crownie får ligga i hårdträning fram till dess. Ska verkligen bli helt fantastiskt att få lite värme, börja utomhussäsongen lite tidigare och tävla i princip alla dagar i veckorna (unghästarna tävlar mån-ons, och resterande tävlar tors-sön). Det här har verkligen varit en av mina "drömtävlingar", för ett år sedan skrev jag här på hemsidan att jag någon gång i livet skulle vilja åka till Arezzo i Italien eller till Sunshine Tour i Spanien, och nu ett år senare är Arezzo spikat. Detta är verkligen något jag ser fram emot under våren! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt för dig, mysigt :)

2014-01-17 @ 18:14:54
Postat av: emma fors

va kul!! vilken dröm :-)

2014-01-17 @ 21:04:18
URL: http://forzi.blogg.se
Postat av: Johanna Nordin

Kul! Jag är väldigt imponerad över din ridning, du är så inspirerande och jag följer dig dagligen! Behöver du hästskötare så ställer jag mer än gärna upp! Keep upp The god work, du är grym!

2014-01-17 @ 22:30:35
Postat av: Johanna Nordin

Kul! Jag är väldigt imponerad över din ridning, du är så inspirerande och jag följer dig dagligen! Behöver du hästskötare så ställer jag mer än gärna upp! Keep upp The god work, du är grym!

2014-01-17 @ 22:30:42
Postat av: Pappsis

Härligt Alma,

Kul!

Då får ni lägga i nästa träningsväxel:-)

Kram p

2014-01-18 @ 08:19:19
Postat av: Marina Björkman/Team AMY HB

Stort Grattis! Härligt att börja utesäsongen i solen och värmen :)

2014-01-18 @ 18:29:54
Postat av: sandy

åh va kul och spännande !=D

2014-01-18 @ 22:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0