Hemfärd imorgon

Imorgon eftermiddag bär det av hem till Skåneland igen, landar tisdag morgon svensktid. Då blir det direkt till att åka och hämta hem min lilla stjärna från Spa:et. Sen blir det hem och fixa med hästarna igen, de första dagarna hemma börjar hektiskt med vetcheckar, träning för Pether och några timmar med min mentala coach. Den här resan kom lite för sent på året för att det skulle vara optimalt för hästarna, nu fick hästarna en längre lugnare period och jag känner mig lite stressad över att det inte är särskilt långt kvar tills alla stora tävlingar drar igång igen. Hoppas iallafall att Crownie går att rida nu igen när jag kommer hem så att det blir lite struktur. Ja, nu längtar jag hem till hästarna och rutinerna faktiskt. Klockan har slagit 11 (05.00 svensk tid) och det är dags att sova om jag ska försöka undvika en mega jetlag på tisdag. 


En bild som jag tog från Top of The Rocks i förrgår, fantastiskt hur mycket jag hunnit uppleva på bara en vecka. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0