Borta bra, hemma bäst!

Kommit tillbaka i rutinerna igen och hästarna jobbar på bra. Gårdagens träning för Pether blev inställd men sysselsatte mig med att åka till Silvana med två hästar istället för en sista vet-check inför säsongen vilket gick bra. Ikväll har jag tillbringat 2,5h med min mentala coach, blir lika fascinerad och överaskad varenda gång jag är hos honom, grymt nyttigt och man får sig en riktig tankeställare!
 
Förövrigt känns hästarna bra. Crownies sår är nästan helt läkt och jag rider honom fullt ut nu och han har varit helt fantastisk att rida dessa 3 dagar. Marion är pigg men jobbar på bra, märker faktiskt stor skillnad på henne efter 10 dagars vattenträning. Inova jobbar på lika glatt som vanligt. En tävlingsfri helg väntar men tänkte åka till Hagahill och hoppa lite någon dag inför säsongen, finns ju inte så mycket förberedande tävlingar och snart är man mitt uppe i både Scandinavium kval och SM. Tuff start på året för hästarna, men blir roligt att tävlingarna snart drar igång igen.
 Inova Light 140cm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0