2013- förändringens år

2013 blev helt klart förändringens år. För ett år sedan bodde jag med min familj i Nacka, gick i skolan, hade mina bästavänner 10min ifrån mig och levde ett ganska hektiskt liv för att hinna med tävlingar och träningar. Idag ett år senare bor jag och mamma i Skåne, har min bror på andra sidan jordklotet och en nyfödd lillasyster i Stockholm. Jag lever ett helt annat liv med helt andra människor och ett helt nytt team kring hästarna. Många stora och svåra beslut har tagits under året och jag har många gånger frågat mig själv om jag verkligen gjort rätt. Allt har sina fördelar och nackdelar, men såhär i efterhand ångrar jag nog inte ett enda beslut. Tack till alla som stöttat och trott på mig i alla stora beslut under det här fartfyllda och konstiga året. Jag ser fram emot ett lugnare och tryggare 2014 :) Gott Nytt År!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0