Magisk träning!

Det stör mig så mycket att jag inte har film från gårdagens träning för herregud vad fin hon var! Svävar fortfarande på moln efter gårdagen och kan inte riktigt släppa det. Heela träningen var perfekt! Som Pether sa: "I tordags gick det bra, men idag satt allt! Position, precision, ja ALLT! Enormt bra." Pether utmanade mig ganska rejält igår med svåra linjer där han maxade höjden tills hinderstöden tog slut.Han längde, kortade, breddade och gjorde sitt yttersta för att få något utslag någonstans men Marion lekte igenom det. Hon är verkligen helt fantastisk, makalös! Det enda jag fick med mig hem var: "Det här är det bästa jag har sett dig rida. Håll ihop det här nu! Jag har ingenting att säga."
 
Så nu jävlar ska det försöka hållas ihop så ska vi nog kunna få ett roligt år tillsammans! Så fantastiskt skönt att få denna träning efter den dåliga helgen i Borås. Nu finns det hopp om livet igen! Knappt 3 veckor kvar till Arezzo, längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0