Första dagen avklarad

Första dagen på Grevlunda och båda hästarna har varit superfina! Jag känner mig verkligen som hemma här hos Fredricssons. Vi har exakt samma tänk och det är verkligen som att hitta hem, jag känner mig så trygg här. Jag får bekräftat att mitt tänk är helt rätt och jag är så glad över att jag hållit fast vid det efter flytten. Jag behöver det just nu, det gör mig stark i min ridning. Båda hästarna har varit superfina idag och jag har hittat en bra ridning. Allt har verkligen varit super och jag har fått bra konstruktiv kritik. Har hoppat lite småbanor idag och jobbat mycket basic, imorgon blir det mer banhoppning och större hinder. Känns så himla bra! Jag lever min dröm :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0