Film Marion Hagahill

Var som sagt på Hagahill igår och båda hästarna var väldigt laddade. Fick börja med att rida en kort bana på Marion för att hinna skola henne någorlunda, hon har ju en liten tendens att springa fortare och fortare för varje hinder som går just nu så var tvungen att hämta henne lite. Red 4 hinder, gjorde halt. och sedan hoppade jag hela banan två gånger fram till hinder nr 8.
 
Marion är grymt pigg och glad nu efter vinteruppehållet och hoppar mer än väl. Får dock sjukt ont i ryggen av de sprången hon gör och jag håller på att få en whiplashskada ungefär vartannat språng. Det är minsann tryck i språnget och det är mer kraft än man tror i den lilla hästen. Men, jag kan inte annat än le, den här hästen är utan tvekan det bästa som har hänt mig och jag är så otroligt tacksam för det.
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0