Ett ner i 140

Hade ett ner i 140 med Inova idag, mitt nedslag och Inova fortsätter lika fint. Hon känns verkligen kanon.
 
Har velat fram och tillbaka hela eftermiddagen om vilken häst jag ska rida imorgon i Scandinavium semifinalen. Jag har ridit Marion idag och hon känns bra, lite träningsverk. Om jag skulle gå på dagsformen så är det helt klart Inova som är bäst, men det är lite kortsiktigt. Det är Marion som jag ska göra min största satsning med i år och oavsett om jag inte har en aning om vad morgondagen bjuder på så är det den hästen jag vill stå med i Scandinavium, annars kvittar det. Hon behöver få rundor i kroppen och hon behöver gå klassen imorgon, för våran egen skull.
 
Vi behöver rundan oavsett om det är Scandinavium kval eller inte, det bryr jag mig inte alls om just nu. Kvalar vi så är det fantastiskt roligt men det är bara bonus just nu med tanke på vad vi har med oss i ryggen. Jag vill bara gå in och försöka hitta tillbaka till den tidigare känslan, där vi jobbar med varandra. Det är det ända som betyder något just nu. Jag måste tänka långsiktigt och då är det Marion som får gå. Pratade med Lisen om vad jag skulle kunna ändra på inför morgondagen och det är i princip ingenting mer än att möjligtvis sätta på Marion en luva för att minska ljudvolymen.. Så nu hoppas jag att lilla luvan gör underverk och att Marion är som vanligt igen ;)
 
Detta är min plan just nu, jag ska rida henne imorgon bitti vid 7 och känna hur hon känns men detta är plan A. Inova får avsluta med att hoppa en 140 imorgon fm.
 
Inova Scandinavium 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0