Sista hoppningen innan avfärd

Var iväg på Hagahill idag med Marion. Lisen och Peder är ju i London på tävling så vi åkte hit istället. Tyckte Marion var fin, lite vild emellanåt men hon vill vara felfri och hon letar hinder. Det är det viktigaste just nu. Hon kommer backa av något enormt när hon kommer in på arenan så om hon är lite springig nu så hoppas jag att hon blir lagom inne på banan när hon backar av lite mer i arenan. Tror hon kommer behöva ha en hel del spring i benen för att jag ska lyckas motivera henne på plats i Belgien.

Längtar tills vi är på väg, nu är det massa fix inför både avresa och julafton. Har en liten minijulafton idag hos mig med massa vänner ikävll, sen jobbar jag inatt, imorgon dag och imorgon natt. Så blir lite tuffa dygn nu. Tänkte försöka ta det lite lugnt på julafton och sen åker vi natten mellan julafton/juldagen. Ska bli helt fantastiskt.:)

 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ser väldigt bra ut :) Lycka till!

2014-12-22 @ 09:50:38
Postat av: Anonym

Oj vad det såg bra ut! Har sagt det förr, lycka till i Belgien ;)

2014-12-22 @ 21:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0