Ett ner i 140

Marion var super idag, trots att hon inte fick en optimal framridning osv. Var helt kaos om vem som skulle in så ena sekunden trodde man att man hade jätte bråttom och andra sekunden 10min vila. Sen pang in på banan från ingenstans. Blev inte insläppt på banan när det var min tur då de trodde det var en innan mig som var efter mig. Det resulterade i att jag hade några få sekunder inne på arenan och hann inte visa Marion banan. Hann visa henne kortsidan med stora scenen och sen var det full fart till 1an. Hon var iallafall helt fantastisk och enormt fokuserad. Hade ett jätte tråkigt nedslag, toucha bommen, den rulla fram å tillbaka och ramlade till och med ner på fel sida av hindret när jag var vid hindret efter. Sjukt drygt, men väldigt lätta bommar här så marginalerna blir mindre. Förövrigt var det super. Jätte nöjd med henne och jag hade inte kunnat föreställa mig att hon skulle gå in och fokusera samt jobba med hinderna i en stor 140 på sin arenadebut. Framför allt inte när allt blev så krångligt innan start. Väldigt lättad och väldigt nöjd med dagen även fast nedslaget stör mig lite. Menmen, ändå över förväntan. :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Min kommentar blev jättekonstig. Skulle vara, synd med nedslaget! Lycka till framöver. Hoppas du har filmat så man får se! Ha det bra!

2014-12-27 @ 09:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0