Mot Norrköping

Snart framme i Norrköping med mina hästar. Hingsten åkte upp igår och Pauline har trimmat honom imorse. Får hoppas på att han lyckas hålla fokus och har koll på bommarna hela helgen igenom. 
Mina hästar känns helt okej, jag har dock inte alls fått till någon bra ridning på två veckor, fram tills igår, då red jag faktiskt riktigt bra på alla hästarna. Så förhoppningsvis så kan jag skapa den känslan igen i helgen. Tror jag är på rätt väg med Marion med det nya bettet iallafall, vågar galoppera lite mer på det. Inova gör ju alltid sitt jobb så det är skönt. Ger man henne förutsättningar så är hon alltid felfri och det är faktiskt en trygghet. Inte ofta hon har ett nedslag utan anledning. :)

Crownie från gårdagen, snart får han också följa med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0