Filmer Marion

Inleder inlägget med helgens favorit-runda. Det är lördagens 140, det kändes faktiskt enkelt, fick till allting precis enligt plan. Jobbade med henne, och lämnade ingenting åt slumpen. Det här var dock den dagen hon blev som kortast i nacken men det tror jag mest har med regnet att göra med tanke på att det var enda rundan hon blev så. Hon tycker det är obehagligt när det regnar och drar in nosen lite extra. Förövrigt rytmiskt, super fokuserad och välhoppande. :)

 
Nedan ser ni rundan från 135an första dagen. En bra runda enligt mig, dock red jag alldeles för hårt in i tvåkombinationen och rev därför ut ur den. Annars tycker jag hon hoppar avspänt och bra hela runda igenom.

 
Nedan ser ni 140in från igår. Tycker Marion hoppade väldigt bra även denna runda och jobbade bra med hinderna. Jag tycker själv att jag var ganska så passiv. Grundomgången var helt okej, men i omhoppningen så fastnade jag lite i svängarna och blev inte riktigt klar i tid. Men en felfri runda, är alltid en felfri runda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0