Avfärd imorgon

Imorgon bär det av mot Suså. Hann inte riktigt med allt jag skulle idag tyvärr, dagen började lite struligt när jag svimmade under kiropraktorbesöket imorse och fick ta ambulansen till sjukhuset. Tappade ett antal timmar men hann iallafall packa hästarnas saker, red Marion väldigt lätt iallafall. Louise var snäll och hjälpte mig rida Crownie. Inova fick vila, inte optimalt men hennes första klass går på torsdag så hinner rida henne imorgon när jag kommer fram. Även Marion ska trimmas lite mer ordentligt imorgon. Jag åker vid lunch imorgon och ska hinna med en hel del innan dess, bland annat ett till kiropraktor besök ironiskt nog. Fast imorgon har jag minsann inte tid med några extra utflykter. Mamma hjälpte mig iaf och packa lite idag så det var skönt, alltid lite extra pyssel när man ska iväg ensam på tävling men tror jag har koll på det mesta. Bara mina saker kvar som ska packas och så ska jag få lite koll på när Harry anländer osv.




Kommentarer
Postat av: Frida

Amen Alma nu får du ta det lite lugnt. Du behöver inte stressa ihjäl dig. Glöm inte att dricka vatten i värmen. Hoppas allt går bra på resan och att du hör succé (som vanligt) i Suså. 😊 kram och Lycka till.

2014-08-05 @ 21:19:18
Postat av: Frida

Amen Alma nu får du ta det lite lugnt. Du behöver inte stressa ihjäl dig. Glöm inte att dricka vatten i värmen. Hoppas allt går bra på resan och att du hör succé (som vanligt) i Suså. 😊 kram och Lycka till.

2014-08-05 @ 21:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0