Vardag

Hästarna klarade resan hem väldigt bra och jag har inte märkt någon trötthet alls hos de. Inova fick två dagar i hagen när hon kom hem och nu jobbar vi på som vanligt igen. Marion fick 4 dagar i hagen, ska rida henne första dagen idag sen hemkomst. Rider Crownie varje dag nu som faktiskt känns riktigt bra, tycker om den hästen så mycket! Vill bara få igång honom och ut och tävla igen, men allt har sin tid. :)

Jag var nog den som fick största bakslaget efter resan, jag har mått dåligt i Arezzo på morgnarna men sen när man kom igång så har jag inte känt av någonting på dagarna. Nu när jag kom hem är jag däremot helt sänkt. Har fått bihåleinflammation och massa annat trams. Sover hela dagarna förutom timmarna i stallet. Har nog gått med det här ett tag men bara kört på, sen när jag kom hem och hann känna efter så fick jag en rejäl käftsmäll. Hoppas det går över så fort som möjligt! Nu blir det effektiv tid i stallet och rida alla hästarna innan jag återvänder till sängen igen. Ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0