Man måste chansa för att vinna

Inova hoppa väldigt väl idag. Gjorde en chansning i omhoppningen och var lite för vågad. Jörgen Larsson och Niklas Arvidsson i topp och med tanke på att de är Sveriges snabbaste rallyräkor båda två så var det liksom allt eller inget som gällde i omhoppningen och det slutade med att jag var ett steg före Inova och fick tugga grus istället. Jaja, man måste chansa för att vinna. Friskt vågat, hälften vunnet ;) nu är det sov dags för imorgon är det tillbaka till jobb på Grevlunda igen. Blir tidiga mornar med tanke på att jag ska hinna ta mig till andra sidan Skåne först, och sitta på första hästen 8, men mig går det minsann ingen nöd på som får sitta på magihästar hela dagarna och få superhjälp. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0